Ukraine UKR  
укр  

rss

  • rss
Прес-релізи, Новини - Amway Здоров'я Краса
Майбутнє вже сьогодні – разом з новим комплексом нутрікосметики TRUVIVITY™ OxiBeauty™ від NUTRILITE™

2020.05.28 - 

Експерти ARTISTRY та NUTRILITE об’єднують зусилля в боротьбі з глікацією та оксидативним стресом, щоб допомогти вашій шкірі залишатися здоровою як зсередини, так і зовні.

Травень 2020 року – міжнародна компанія Amway™ представила черговий продукт в сегменті бренду NUTRILITE™ – новий комплекс нутрікосметики TRUVIVITY™ OxiBeauty™ для всіх, хто хоче подбати про красу і здоров’я своєї шкіри і не допустити розвитку процесу глікації.

Що таке глікація і чому з нею потрібно боротися, запитаєте ви. Глікація – це процес взаємодії цукру з білками в організмі. Прості цукри осідають на молекулах білків, провокуючи тим самим їх склеювання. В результаті шкіра втрачає пружність, стійкість до сонячних випромінювань, частіше піддається впливу стресу та інших негативних факторів. Це призводить  до пошкодження дерми, появі зморшок, складок і порушення пігментації. З роками ці та інші подібні обставини можуть збільшити ризик виникнення глікації.

«Ми дуже раді, що лінійка TRUVIVITY™ продовжує поповнюватися новими продуктами, такими як OxiBeauty™,  –  говорить провідний науковий співробітник NUTRILITE™, лікар Давна Вензон. Над розробкою цього комплексу ретельно працювали дві команди експертів брендів ARTISTRY™ і NUTRILITE™. Результатом їх співпраці став унікальний тандем дієтичної добавки і концентрованого напою, в якому об’єднані потужні антиоксиданти і фітонутрієнти для підтримки колагену та еластану в шкірі. Цей комплекс активізується в тих місцях, де зароджується пошкодження, а саме – зсередини».

Глікація виникає природним чином, в результаті надлишку цукру в крові, особливо після їжі. І це стосується будь-якого типу цукрів. Незважаючи на те, що вживання корисних продуктів, таких як свіжі овочі і фрукти, безперечно краще, ніж тістечко, вони все одно можуть містити цукор або перетворюватися в нього.

«На жаль, проблема на цьому не закінчується, – каже Вензон. – Пошкодження, викликані глікацією, можуть посилювати інші чинники, які складно контролювати. Це і екологічні аспекти, і вплив сонячного випромінювання, і повсякденні стресові ситуації, і незбалансоване харчування – всі ці фактори можуть створити дисбаланс вільних радикалів, інакше кажучи, викликати оксидативний стрес у вашому організмі і прискорити процес руйнування клітин через глікацію».

Усвідомлення зв’язку між глікацією, кількістю цукрів в організмі і вільними радикалами є ключовим для розуміння того, як працює дієтичний комплекс TRUVIVITY™ OxiBeauty™. Комплекс для щоденного вживання складається з: двох таблеток і концентрату напою, випиваючи які отримуєш необхідну порцію поживних речовин на день. Регулярне вживання фітонутрієнтів і антиоксидантів в складі комплексу OxiBeauty™ знижує ймовірність виникнення глікації та захищає шкіру від оксидативного стресу.

«Наша шкіра щодня піддається впливу зовнішніх факторів і стресу, які, найчастіше, важко уникнути або знайти час, щоб щось з цим зробити, –  зазначає науковий співробітник NUTRILITE™ Кеті Троп. Ми намагаємося випускати такі продукти, які органічно доповнюють щоденні ритуали краси. TRUVIVITY™ OxiBeaty™  –  це оновлений комплекс дієтичної добавки і концентрату напою, з приємним смаком і в зручному форматі, який легко стане частиною ваших регулярних косметичних процедур, відновлюючи шкіру зсередини і захищаючи її від зовнішніх негативних факторів зовні».

У ході розробки продукту було проведено близько 3000 випробувань, щоб визначити високоякісні рослинні екстракти, які ідеально підходять для комплексу TRUVIVITY™ OxiBeauty™. Кожна таблетка в системі OxiBeauty™ містить Комплекс PhytoVibrant™, що складається з унікальної суміші шавлії та ягід аронії (чорноплідна горобина). Шавлія містить натуральні антиоксиданти, які допомагають захищати клітини і тканини від окислення. Аронія допомагає захистити клітини від ушкодження вільними радикалами в результаті оксидативного стресу. Концентрат напою TRUVIVITY™ OxiBeauty™ має приємний, солодкуватий присмак завдяки натуральному підсолоджувачу L-Арабіноза, а аронія надає напою освіжаючий ягідний смак. Крім того, концентрат напою містить вітамін Е і комплекс PhytoBeauty™, до складу якого входить ромашка і чорна смородина. Ромашка містить натуральні сполуки та інші речовини, які допомагають захистити клітини і тканини від окислення, а вітамін Е є потужним антиоксидантом.

«Як і у всіх класичних дієтичних добавках бренду NUTRILITE, процес відбору інгредієнтів, які увійшли до складу TRUVIVITY™ OxiBeauty™, був дуже ретельним,розповідає Давна Вензон. – Цей продукт створений на основі потужних рослинних компонентів, які підтримують шкіру, забезпечують антиоксидантний захист від вільних радикалів, нормальну роботу імунної системи і загальне психічне здоров’я людини».

«TRUVIVITY™ OxiBeauty™ є важливим доповненням в сім’ї брендів Amway™,додає Кеті Троп. – Адже в нестабільних умовах впливу навколишнього середовища, наш організм реагує першим, а стан шкіри ретранслює цей вплив назовні. Комплекс розроблений для людей, які усвідомлюють, що здоров’я їх організму безпосередньо пов’язане із зовнішньою красою. Тому, щоб захистити себе від впливу стресу і зовнішніх негативних чинників, ми рекомендуємо приймати комплекс TRUVIVITY OxiBeauty ™ щодня, щоб забезпечити собі здорову шкіру, а з нею і прекрасний зовнішній вигляд!».

Amway

Amway – №1 серед компаній прямих продажів в світі, заснована в місті Ейдан, штат Мічиган, США. Найпопулярнішими брендами Amway є вітамінні, мінеральні та дієтичні добавки NUTRILITE™, косметика і догляд за шкірою ARTISTRY™ і система очищення води eSpring™ – всі вони продаються виключно Незалежними підприємцями Amway (НПА). Світові продажі в 2019 році зробили Amway першим бізнесом в світі в сфері прямих продажів, за даними рейтингу Global 100 від видання Direct Selling News. Щорічний показник продажів компанії включає дохід від прямих продажів і інших холдингів.

Nutrilite

NUTRILITE™, ексклюзивно від Amway, є першою в світі торговою маркою продажів вітамінних і дієтичних добавок*. NUTRILITE™ – єдиний світовий бренд з вітамінно-дієтичними добавками, який вирощує, збирає і переробляє рослини на власних сертифікованих органічних фермах*, розташованих в США, Мексиці та Бразилії. Глобальний звіт про фітонутрієнти NUTRILITE™, підготовлений Інститутом Здоров’я нутріліту, дозволяє вивчити глобальне споживання фруктів і овочів, їх доступність і потенційний вплив на здоров’я. Більше інформації на сайті: globalnews.amway.com/global-phytonutrient-report.

* Джерело Euromonitor International Limited. www.euromonitor.com/amway-claims

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia