Ukraine UKR  
укр  

rss

  • rss
Прес-релізи, Новини - Корпоративні новини
Amway Україна – підсумки роботи за 2019 рік

2020.05.14 - 

В основу стратегії зростання компанія обрала діджитал-просування, удосконалення продукції та винагороди для власників бізнесу

Травень 2020 року – згідно з інформацією, опублікованою в авторитетному американському рейтингу Global 100, Amway 8-й рік поспіль визнана лідером в сфері прямих продажів, досягнувши показників доходу у 8,4 мільярда доларів США в 2019 році. Компанія планує інвестувати понад $500 мільйонів в просування діджитал-платформи, інноваційні розробки в продуктовому сегменті і винагороди для Незалежних підприємців Amway, щоб стимулювати глобальне зростання компанії.

Продажі                                                                                                                                                                                                                               

У 2019 обіг компанії Amway Україна перевищив 1,4 млрд гривень. Лідерами продажів стали м. Київ та Київська область, які становлять 28,1% від загального обсягу. Друге і третє місце, як і раніше, займають Одеська та Дніпропетровська області (12,9% і 7,8% відповідно). Лідерські позиції за обсягом продажів продовжують зберігати категорії «Здоров’я» і «Краса та догляд за тілом». Вони складають 34% і 34% від загального обсягу продажів компанії.

Найпопулярнішими продуктами Amway Україна в 2019 році стали:

  • Багатофункціональна фториста зубна паста Glister™
  • Концентрована рідина для миття посуду DISH DROPS™
  • Комплекс Омега-3 від NUTRILITE™

Ключові запуски 2019 року

У 2019 Amway представила ряд новинок в категорії «Краса та догляд за тілом», де найбільш знаковими стали запуски лімітованих колекцій декоративної косметики ARTISTRY STUDIO™: ніжна Parisian Style Edition і яскрава Bangkok Edition. Обидві лінійки слідують сучасним трендам та орієнтовані на молоде покоління. Косметичні новинки доповнили персоналізовані сироватки і маски для обличчя Artistry Signature Select™. Щоб клієнтам було легше визначитися у виборі потрібних їм товарів, Digital-команда Amway представила новинку – мобільний додаток ARTISTRY™ Virtual Beauty, який здатний підібрати косметичні засоби та ідеї макіяжу, виходячи з аналізу шкіри і типу обличчя. Додаток можна завантажити безкоштовно в Apple Store і Play Market.

Не менш важливими стали запуски в категорії «Здоров’я». Компанія оновила культову дієтичну добавку DOUBLE X™ від NUTRILITE™, якій в минулому році виповнилося 70 років. Нові продукти з’явилися і для найменших споживачів – NUTRILITE Oмега-3 з вітаміном D для дітей – це смачні желейні пастилки, які містять поживні речовини для підтримки активної роботи мозку і концентрації малюків.

Анонс новинок

Попри всі виклики, які приніс нам 2020 рік, в Amway він, як і раніше, буде наповнений яскравими новинками і довгоочікуваними запусками. Однією з найперших новинок цього року стала чергова колекція декоративної косметики – ARTISTRY STUDIO™ Tokyo Edition. Колекція створена в стилі іконічної поп-культури японського мегаполісу, яка поєднала в собі актуальні тренди, багаторічні традиції і властиву Токіо палітру. Також серед новинок 2020 року варто відзначити запуск дієтичної добавки TRUVIVITY™ OxiBeauty від NUTRILITE™, адаптовану під потреби вікової групи 35+. TRUVIVITY – це різновид нутрікосметики, яка стане ефективним доповненням до щоденних ритуалів краси, адже забезпечує шкірі захист від оксидативного стресу і відновлює її зсередини.

Крім цього, свій ювілей цього року також відсвяткує найпопулярніша в світі марка побутових систем очищення води – eSpring™, якій виповнюється 20 років.

Ближче до другої половини цього року компанія також планує ряд запусків в сегментах декоративної косметики і косметики по догляду за шкірою обличчя, щоб порадувати шанувальниць і шанувальників бренду ARTISTRY черговими трендовими продуктами.

Зміни в компанії

Початок 2019 року в компанії ознаменований призначенням Мілінда Панта на пост Головного виконавчого директора Amway. Мілінд відповідає за загальне керівництво та управління бізнесом. Це нова позиція для компанії, яка з моменту свого заснування перебувала під сімейним керівництвом. Проте бізнес Amway зберіг статус сімейного і продовжує функціонувати під наглядом Стіва Ван Андел і Дага ДеВосом, які перейшли до Ради директорів Amway.

Слідом за глобальними змінами відбулися і локальні. У кінці 2019 року Томаш Мурас вирішив покинути пост Генерального директора ТОВ  «Емвей Україна». З 2013 року пан Мурас не тільки керував українським підрозділом, а й очолював Українську асоціацію прямих продажів. Разом з Томашем Amway Україна успішно подолала важкий економічний період 2013-2014 років, зберігши репутацію і ключові показники розвитку бізнесу на гідному рівні.

Уже з січня 2020 року компанію очолила новий Генеральний директор – Світлана Єрохіна. Світлана працює в Amway Україна з 2003 року і пройшла блискучий кар’єрний шлях від позиції секретаря офісу до посади директора з продажів, а тепер і керівника української філії. За період свого становлення Світлані вдалося отримати чудовий досвід і досконале розуміння всіх внутрішніх процесів компанії. На новій посаді Світлана Єрохіна буде відповідати за стратегічне управління та розвиток Amway Україна.

Стратегія розвитку

На глобальній конференції розвитку 2020 Виконавчий директор Amway Мілінд Пант оголосив про те, що компанія починає новий етап життя, розвитку і зростання на шляху до А70 (70-річчя компанії Amway). Ключовими фокусами на цьому шляху стануть продовження розвитку згідно зі стратегією AmwayNEXT, в рамках якої компанія працює над новими можливостями програм винагороди НПА, новими продуктами, інструментами для побудови бізнесу і нового зручного досвіду покупок для клієнтів.

Мілінд задав новий напрямок для всієї компанії: реалізація підприємництва за допомогою комерції в соціальних мережах. 2020 рік стане роком трансформації, коли, ґрунтуючись на принципах і цінностях компанії №1 в світі в сфері прямих продажів, ми створимо абсолютно нову пропозицію на ринку.

Amway Україна планує дотримуватися глобальної стратегії компанії, але при цьому коригувати тактику, щоб підлаштовуватися під тенденції національного ринку й українського споживача.

У рамках взаємодії зі споживачами особлива увага приділяється молодій аудиторії. Дотримуючись тенденцій ринку та визначивши потреби й інтереси такої аудиторії, компанія Amway працює над створенням актуальних серед молоді інструментів розвитку бізнесу, заохочувальних програм та нових продуктів, а також форматів підтримки та інтерактивного навчання. Такі кроки з боку компанії допоможуть зацікавити і підтримати молоду аудиторію в реаліях GIG-економіки, де можливість додаткового заробітку, віддаленої роботи є звичним явищем, а багато компаній прагнуть співпрацювати з незалежними підрядниками і фрілансерами.

«Відносно продуктових запусків одним з головних пріоритетів Amway в 2020 році залишиться розвиток напрямків Healthy Beauty і Healthy Lifestyle – яким в портфоліо компанії відповідають два ключові бренди – NUTRILITE і ARTISTRY. Таку глобальну стратегію ми будемо продовжувати зберігати і в Україні. Але при цьому зміниться тактика і механізми, щоб бізнес-модель Amway відповідала національним тенденціям. У нас дуже сильна команда топ-менеджменту і разом ми працюємо як злагоджений механізм. Впевнена, ми покажемо відмінні результати!»,коментує Генеральний директор Amway Україна Світлана Єрохіна.

Також в поточному році компанія планує презентувати оновлений звіт AGER про споживчі переваги. Дані цього звіту демонструють цінну статистику щодо динаміки настроїв в сфері підприємництва, ринкових тенденцій і актуальних переваг клієнтів.

Академія Amway

У 2019 команда Академії Amway провела 556 аудиторних та інтерактивних тренінгів, майстер-класів та презентацій, здійснила понад 138 000 тренінг-контактів в різних регіонах України. Навчання в Академії Amway пройшли вже понад 41 000 Незалежних підприємців Amway, а в онлайн-навчанні взяли участь близько 100 000 людей – основним каналом стали онлайн-трансляції за участю тренерів Академії Amway та експертів торгових марок компанії.

Революційною новинкою 2019 року став оновлений формат сторінки онлайн-навчання від Академії Amway та два сертифікаційних онлайн-курсів світового рівня за напрямками «Продажі в соціальних мережах» і «Секрети наставництва».

До проекту підготовки Сертифікованих консультантів торгових марок ARTISTRY та NUTRILITE приєдналися 616 нових НПА. Загальний обсяг продажів кожного учасника програми в середньому виріс на понад 30% у порівнянні з періодом до участі в проекті. Учасники цього проекту за минулий рік провели понад 24 000 презентацій для 71 000 клієнтів.

У 2020 році компанія продовжить активно використовувати і розширювати цифрові можливості для онлайн-навчання, зосередиться на навчанні НПА навичкам продажів з використанням можливостей соціальних мереж і з фокусом на персональні потреби клієнта.

Корпоративні події

У 2019 компанія організувала масштабне святкування свого 60-річчя на бізнес-конференції A60 – зустрічі всіх Незалежних підприємців Amway (НПА) рівня Діамантових НПА і вищих рівнів кваліфікації, а також топ-менеджменту компанії. На зустріч, яка проходила з 18 по 21 травня в Лас-Вегасі, з’їхалися понад 3 500 НПА і близько 500 співробітників з усіх куточків планети. Також у конференції взяли участь журналісти з 6 країн (Корея, Китай, Мексика, Італія, Україна і Румунія), які спілкувалися з лідерами компанії і проводили інтерв’ю з керівниками різних напрямків Amway, знайомилися з історією бренду і планами його розвитку. Гості змогли відвідати бізнес-панель за участю ключових керівників компанії і представників нового покоління управлінців, обговорити за круглим столом важливу роль жінок на керівній позиції в бізнесі Amway, а також відвідати інтерактивну виставку продукції компанії.

Крім цього в минулому році понад 600 учасників з України відсвяткували свій успіх на Навчальному Семінар для Лідерів на о. Крит. Мотиваційні зустрічі з лідерами компанії, бізнес-конференції, майстер-класи та насичена, інтерактивна програма – це лише мала частина тих активностей, у яких були задіяні НПА. Захід пройшов у розкішному 5-зірковому готелі Creta Maris Hotel, розташованому на північному узбережжі острова. Всі учасники мали можливість насолодитися неймовірними пейзажами Криту та місцевою кухнею, відвідати цікаві екскурсії та зустрітися з керівництвом компанії.

У скарбничку захоплюючих подорожей можна віднести і міжнародний прес-тур, приурочений до запуску декоративної лінійки ARTISTRY STUDIO™ Parisian Style Edition. Напередодні 8 березня компанія Amway запросила журналістів з провідних зарубіжних глянцевих видань на презентацію своєї нової колекції в одне з найромантичніших міст планети – Париж. Українські редактори L’Officiel, ELLE і Marie Claire, а також зовнішній експерт бренду ARTISTRY STUDIO™ в Україні – популярний б’юті-блогер Анна Носок, змогли зануритися в атмосферу міста любові і насолодитися новинками колекції, щоб потім розповісти на сторінках своїх видань і майданчиках в соціальних мережах про цей неймовірний досвід.

Соціальна відповідальність

Усвідомлюючи ідею, що фінансова грамотність – основа успіху як кожної людини, так і країни в цілому, Amway Україна виступила партнером проекту «Фінансова грамотність для вищих навчальних закладів». Організатором проекту стала експертна організація CSR Ukraine, Центр «Розвиток КСВ» спільно з журналом FUTURE. Компанія внесла свій внесок у підвищення фінансової грамотності студентів неекономічних спеціальностей.

Крім цього, Amway Україна запустила спільну акцію з фондом «Таблеточки». Компанія збирає кошти на лікування онкохворих дітей, пропонуючи всім бажаючим приєднатися до цієї ініціативи, купивши продукт – NUTRILITE™ Омега-3 з вітаміном D для дітей, де 5 грн від кожної проданої упаковки підуть до фонду на допомогу дітям.

Початок 2020 року став глобальним викликом для всього людства. Пандемія коронавірусної інфекції COVID-19 змусила об’єднатися не тільки держави і міжнародні неурядові організації, а й глобальний бізнес в боротьбі проти вірусу. Amway не залишається осторонь і надає масштабним ініціативам Міжнародного комітету Червоного Хреста і місцевим фондам в постраждалих країнах фінансову допомогу. Зокрема, Amway Україна спільно з Українською біржою Благодійності запустили проект збору коштів на закупівлю захисних костюмів для медичних працівників, де компанія і її партнери пожертвували понад 300 000 грн, на які відразу були закуплені 850 захисних костюмів для медичних працівників і передані в Полтавську обласну клінічну інфекційну лікарню.

«Нашою місією є допомогти людям жити кращим і здоровішим життям. У цей непростий час компанія оптимізувала всі процеси роботи і убезпечила співробітників, Незалежних підприємців Amway і клієнтів. Офісні співробітники працюють віддалено, для працівників складу і пункту видачі вживаються всі заходи захисту від вірусу, комунікація НПА з покупцями перейшла в онлайн, а  підприємці Amway завжди можуть замовити і отримати продукцію від компанії комфортним для себе способом»,каже Світлана Єрохіна, Генеральний директор Amway Україна.

Ми в Amway Україна віримо: разом ми зможемо подолати все!

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia