Ukraine UKR  
укр  

Компанія Amway підвела підсумки 2020 року в Україні та світі

2021.04.16 - 

Компанія Amway, світовий лідер в сфері прямих продажів, поділилася результатами роботи за 2020 рік: обсяг продажів на глобальному рівні збільшився на 2% і склав 8,5 млрд доларів. 2020 став другим роком зростання для Amway в світі з 2013 року, при цьому 8 з 10 провідних ринків компанії збільшили обсяг продажів на 10%, а попит на дієтичні добавки виріс на 40%. Amway в світі зміцнила свої позиції, незважаючи на негативні наслідки пандемії, завдяки сукупності факторів, в тому числі завдяки швидким змінам в області діджіталізаціі, підтримці незалежних підприємців і додатковим програмам мотивації.

 

Продажі в Україні

В Amway Україна 2020 рік відзначився ростом в сегменті вітамінів та дієтичних добавок Nutrilite™ майже на 6%. На даний момент доля всієї категорії «Здоров’я», яка включає дієтичні добавки та вітаміни торгової марки Nutrilite™, енергетичні напої XS, а також продукти харчування, складає близько 40%  (у світовому портфелі – більше 50%). Провідні позиції продовжують зберігати й такі категорії, як «Краса та догляд за тілом» та «Оселя», які складають 30,4% і 30,5% відповідно від загального обсягу продажів компанії. Загальний обсяг продажів українського представництва за 2020 рік становить 1,3 млрд гривень.

Лідерами продажів за регіонами відзначилися м. Київ та Київська область, які становлять 26,8% від загального обсягу. Друге і третє місце, як і раніше, займають Одеська та Дніпропетровська області (11,7% і 7,9% відповідно).

 

Корпоративна соціальна відповідальність

У першому півріччі 2020 року компанія Amway Україна спільно з Українською Біржею Благодійності реалізували важливий проект та придбали 900 захисних костюмів для Полтавської обласної клінічної інфекційної лікарні, щоб підтримати українських лікарів у боротьбі з Covid-19.

Також Amway в оперативному режимі виготовили серію гелей для очищення рук з антибактеріальним ефектом G&H Protect™ та захисні маски одноразового використання. Продаж масок є частиною благодійного проекту, в якому компанія жертвує весь прибуток місцевим недержавним організаціям, спрямованим на підтримку медичних установ у протидії розповсюдження Covid-19. 

 

Діджиталізація

Відсутність традиційного формату спілкування під час дистанційної роботи – один із головних викликів 2020 року. Тому всі  зустрічі, семінари та презентації проводилися в онлайн форматі як компанією, так і її партнерами. Академія Amway за рік провела 700 тренінгів для незалежних підприємців, охопивши 840 000 учасників навчання.

Під час карантину комунікація змінилася і набула ще більшого значення. У березні 2020 Amway запустила нову сторінку в соціальних мережах @nutrilite.ukraine для взаємодії з аудиторією та формування знання про ключовий бренд компанії – Nutrilite™. Протягом 12 місяців на профіль @nutrilite.ukraine підписалось 7 012 користувачів.

Через пандемію у багатьох людей збільшився попит на додатковий дохід і дистанційну роботу. Про це свідчать дані останнього глобального дослідження Amway про підприємництво 2020 (Amway Global Entrepreneurship Report, AGER) проведеного у партнерстві з Ipsos Global Omnibus. Результати AGER демонструють позитивний стан підприємницького настрою та високу готовність людей відкривати і розвивати власний бізнес (81% людей в Україні та 57% у світі). 56% населення на глобальному рівні бажають розвивати свій бізнес за допомогою E-commerce.

«Пандемія не змінила нашу стратегію, а навпаки прискорила її реалізацію. Деякий час наші торгові центри були закриті, а незалежні підприємці були позбавлені можливості особисто контактувати з клієнтами. Однак ми робили все можливе, щоб зберегти комунікацію з партнерами і споживачами на якісному рівні і продовжували розвивати діджитал канали, оптимізували операційну діяльність компанії і випускали на ринок актуальні продукти, які відповідають загальному попиту клієнтів», генеральний директор Amway Україна, Світлана Єрохіна.

 

Про компанію Amway

Amway – компанія прямих продажів, яка має штаб-квартиру в м. Ейда, штат Мічиган, США. Основна мета компанії – допомогти людям поліпшити якість життя з точки зору здоров’я і догляду за собою. Компанія представлена в більш ніж 100 країнах по всьому світу. Amway знаходиться в Топ-50 в рейтингу «Найбільших американських приватних компаній», який щорічно проводить журнал Forbes. Найбільш популярні бренди Amway – NUTRILITE™, Artistry™ і XS™ енергетичні напої. Всі ці товари реалізуються незалежними підприємцями Amway, завдяки яким вона займає першу строчку серед бізнес-компаній прямих продажів. За більш детальною інформацією переходьте до сайту: www.amwayglobal.com/newsroom.

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia