Ukraine UKR  
укр  

rss

  • rss
Головна, Прес-релізи, Новини - Amway Корпоративні новини
«Емвей Україна» – підсумки за 2018 рік

2019.03.15 - 

Компанія «Емвей Україна» в 2018 році продовжила нарощувати обсяги продажів, послідовно розвиваючи мале підприємництво в Україні і створюючи умови для формування покоління молодих лідерів. У фокусі компанії, як і раніше, розвиток підприємницького потенціалу українців.

Продажі

У минулому році обіг компанії перевищив 1,6 млрд. грн., зростання в порівнянні з 2017 роком склало близько 13,6%. Лідером з продажів у 2018 році, як і раніше, була Київська область – 27,6% від загального обсягу. Друге і третє місце зберегли за собою Одеська та Дніпропетровська області (12,4% і 8,2% відповідно).

 

 

Категорія «Здоров’я» зростає другий рік поспіль, «Краса та особистий догляд» зберігає лідерські позиції

Найбільшою популярністю в 2018 році, як і роком раніше, користувалася продукція категорії «Краса та особистий догляд» (засоби для догляду за шкірою та декоративна косметика ARTISTRY™, засоби особистої гігієни представлені брендами SATINIQUE™, Glister ™, HYMM™ та G&H, а також парфумерія). Її частка в структурі продажів склала 34,7%. Друге місце зайняли продукти категорії «Оселя» (побутові засоби для догляду за оселею AMWAY HOME™, посуд iCook™, системи очищення води eSpring™) з часткою 33,4%.

У 2018 році компанія представила ряд новинок у різних категоріях. Найбільш проривним став запуск абсолютно нової для компанії Amway лінійки продукції декоративної косметики ARTISTRY STUDIO™, яка орієнтована на молоде покоління і підкорює своїми трендовими й багатофункціональними продуктами. Обличчям лінійки на глобальному рівні стала Андреа ДеВос – представниця третього покоління однієї з сімей засновників компанії Amway. В Україні амбасадором бренду виступає блогер-інфлюенсер Анна Носок.

Не менш вагомими для компанії стали запуски продажів продуктів із категорії «Здоров’я» – NUTRILITE Чорниця з лютеїном з оновленою формулою і нового довгоочікуваного продукту – NUTRILITE Вітамін D.

Початок поточного року для «Емвей Україна» відзначається серією запусків. Наприклад, у лютому бренд NUTRILITE представив оновлену і удосконалену версію легендарного продукту DOUBLE X, який у 2018 році відзначив своє 70-річчя, і з якого почалася історія бренду. Також на цей рік заплановано запуск доповнення до лінійки вітамінів NUTRILITE для дітей.

У 2019 році компанія продовжить поповнювати асортимент високоякісними інноваційними продуктами та інвестувати у зростаючу категорію «Здоров’я».

Одна з найбільш очікуваних новинок цього року в Україні – Artistry Signature Select™ Персоналізовані сироватки, відмінною рисою яких є інгредієнти, що входять до їх складу, які вирощені на сертифікованих фермах NUTRILITE, а також можливість підібрати догляд з урахуванням особливостей шкіри обличчя (25 можливих комбінацій для задоволення унікальних потреб шкіри). Продовжиться розширення асортименту під брендом ARTISTRY STUDIO з новими продуктами для макіяжу, а також для догляду за тілом.

З’являться в цьому році і новинки від бренду XS: в лінійках XS Sports Nutrition і XS Power Drink.

Розвиток бізнесу та підприємництва

Вже кілька років компанія «Емвей Україна» реалізовує глобальну стратегію AmwayNEXT, спрямовану на формування покоління молодих лідерів і розвиток малого бізнесу в Україні.

Сьогодні з компанією в якості Незалежних підприємців Amway (НПА) співпрацюють понад 200 тис. людей. У регіональному розрізі за кількістю НПА та постійних покупців лідером є Київська область – 23% від загальної кількості. Друге і третє місце займають Одеська та Дніпропетровська області – 11% і 9% відповідно.

Компанія надає всім бажаючим готову бізнес-модель, перевірену 60-річним світовим досвідом. Ставши НПА, кожна людина отримує можливості для розвитку власного бізнесу і підвищення його ефективності.

Так, у 2018 році:

  • аудиторне навчання в Академії Amway пройшли більше 34 тис. Незалежних підприємців Amway, в онлайн-навчанні взяли участь близько 132 тис. чоловік;
  • цифровим видом навчання, який активно розвивається, стали онлайн-трансляції за участю тренерів Академії Amway та експертів торгових марок компанії Amway. У 2018 році пройшли 4 такі онлайн-трансляції. Загальна кількість учасників і подальших переглядів записів трансляцій склала понад 92 тис.;
  • команда Академії Amway провела понад 500 аудиторних й інтерактивних тренінгів, майстер-класів і презентацій та здійснила більше 166 тис. тренінг-контактів в різних регіонах України;
  • до проекту підготовки Сертифікованих консультантів торгових марок ARTISTRY та NUTRILITE приєдналися 417 нових НПА, а загальний обсяг продажів кожного учасника програми в середньому виріс більш ніж на 30% у порівнянні з продажами до участі в проекті; учасники цього проекту за минулий рік провели понад 18 тис. презентацій для 83 тис. клієнтів;
  • програма підтримки лідерів допомогла поліпшити свої бізнес-навички і досягти більш високих результатів 30-ти НПА.

У 2019 році компанія продовжить активно використовувати і розширювати цифрові можливості для онлайн-навчання, буде ще більше фокусуватися на навчанні НПА навичкам продажів, в тому числі з використанням можливостей соціальних мереж. Згідно з Глобальним дослідженням Amway про підприємництво 2018 (AGER 2018), проведеного з компанією GfK в 2017 році в 44 країнах, з Україною включно, українці в меншій мірі, ніж європейці і підприємці інших країн тяжіють до особистого обслуговування клієнтів, і при цьому недооцінюють існуючих технологій, які б їм допомогли вести бізнес віддалено.

«Ось уже 15 років компанія «Емвей Україна» надає можливість всім бажаючим почати і будувати свій бізнес. Ми вкладаємо в наших підприємців усі наші знання та досвід, накопичені за 60 років існування компанії Amway у світі. 2018 став роком упевненого зростання для нас і роком стабілізації для індустрії прямих продажів у цілому, підбив підсумки Томаш Мурас, генеральний директор ТОВ «Емвей Україна», голова Ради директорів Української Aсоціації Прямих Продажів.Ми твердо переконані, що малий бізнес – це основа економічного успіху України. Внесок прямих продажів у державний бюджет України в 2017 році склав 1 млрд. грн. Ми віримо в потенціал наших підприємців і будемо продовжувати інвестувати в їх розвиток, а значить – і у розвиток малого бізнесу в Україні».

Корпоративні події

Бізнес компанії Amway – це, перш за все, люди. Компанія не тільки займається розвитком і навчанням НПА, а й постійно мотивує і винагороджує їх за досягнуті успіхи.

Так, на честь 60-річчя Amway всі Платинові НПА і Лідери вищих рівнів кваліфікації провели незабутні 6 днів у круїзі Середземним морем. На одному з найбільших круїзних лайнерів у світі – Symphony of the Seas – учасники відвідали міста-перлини Середземномор’я: Барселону, Марсель, Ла Спецію та Рим. Із понад 4 500 осіб, запрошених у подорож, близько 1000, або 21%, були підприємцями з України. Це була найчисленніша команда з усіх країн-учасниць.

Святкування 60-річчя компанії Amway продовжиться і в цьому році. Навесні всі Діамантові підприємці зберуться на глобальній конференції в Лас-Вегасі, штат Невада, США. Нові Діамантові НПА відвідають додатково головний офіс компанії Amway в м. Ейда, штат Мічиган. Крім участі у захопливій програмі, учасники познайомляться з новим виконавчим директором (CEO) – Міліндом Пантом.

Соціальна відповідальність

Корпоративна соціальна відповідальність, як і раніше, залишається важливою складовою бізнес-стратегії Amway. У минулому році компанія підтримала ряд спортивних та освітніх заходів. Найбільш значущою подією традиційно став благодійний «Пробіг під каштанами», в якому компанія брала участь уже в 10-й ювілейний раз.

За доброю традицією команда NUTRILITE отримала приз в номінації «Найчисленніша команда Пробігу», зібравши під своїми прапорами 2057 чоловік. Компанія Amway в особі бренду XS Sports Nutrition виступила партнером відразу двох забігів: «Пробігу Мужніх», в якому змагаються учасники на інвалідних візках і з фізичними обмеженнями, та «Спортивного Пробігу», в якому змагаються професійні спортсмени та учасники зі спеціальною спортивною підготовкою.

Своєю участю команда зібрала 308 550 грн. для придбання медичного обладнання та витратних матеріалів для Центру дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України.

 

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia