Ukraine UKR  
укр  

10 заповідей успішного підприємця

2016.07.29 - 

У червні 2016 року компанія «Емвей Україна» та Американська торговельна палата зібрали підприємців, представників державних установ, галузевих асоціацій і громадських об’єднань на конференцію «Успішне ведення малого і середнього бізнесу: як зробити так, щоб вдалося?». Дискутуючи щодо ключових бар’єрів на шляху створення і розвитку власної справи – регуляторних та всередині самого бізнес-середовища – експерти сформулювали 10 порад, які допоможуть досягнути успіху.

  1. Володіння стратегічним баченням і готовність до співпраці

Андрій Гундер, президент Американської торговельної палати в Україні: «Цілі треба ставити перед собою амбітні та бути готовим багато працювати задля їх досягнення. При цьому успіх більш вірогідний, якщо дивитися на світ ширше і приділяти увагу співпраці з усіма гравцями бізнес-середовища – владою, навчальними інституціями та бізнес-об’єднаннями. Це допоможе, розвиваючи власну справу, знаходити реальні прогалини й ефективно покращувати бізнес-клімат у країні».

  1. Обізнаність

Ксенія Ляпіна, голова Державної регуляторної служби України: «Вже сьогодні реєстрація підприємства займає не більше кількох годин, а спрощена система оподаткування дає можливість практично кожному розпочати власний бізнес. Саме незнання цього є одним із головних факторів, що породжує страх».

  1. Навчання не заради оцінок, а заради навичок

Володимир Семеніхін, директор департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики: «Володіти інформацією чи знаннями недостатньо для підприємництва. Успішного підприємця відрізняє вміння аналізувати і діяти – вирішувати проблеми і задачі будь-якої складності, тобто застосовувати на практиці свої знання. Компетентнісний підхід – ось на що треба робити ставку у навчанні сьогодні».

  1. Розвиток духу підприємництва

Андрій Єрашов, партнер проекту EasyBusiness: «Здоровий дух підприємництва – рушійна сила для розвитку МСБ. Проаналізувавши успіх багатьох всесвітньовідомих компаній, можемо відмітити, що за кожною історією завжди стояла людина, яка мала: пристрасть до розвитку власної справи, незважаючи на страхи, ризики, програші і т.д., позитивне ставлення навіть у моменти найважчих потрясінь, вміння адаптуватися та пристосуватися до складних умов та здатність вести команду за собою. Ось на що треба опиратися українським підприємцям на шляху до успіху».

  1. Відкритість бізнесу

Анна Жирун, старший консультант компанії EY: «Відкритість бізнесу – це зацікавленість у розвитку, досягненні кращих результатів, гарантії згідно із законодавством України. Відкритість говорить про успіх і більш високі досягнення порівняно з менш відкритими конкурентами, а також готовність “грати за правилами”».

  1. Безперервне навчання і саморозвиток

Олександр Саврук, декан Києво-Могилянської бізнес-школи, кандидат економічних наук: «Для успішного розвитку бізнесу потрібно вміти діяти швидко, приймати вірні рішення, мати актуальні знання. Сьогодні для цього вже майже немає перешкод – e-learning надає потрібну інформацію, а можливість «відпрацьовувати» знання у бізнес-інкубаторах – потрібні навички і реальний досвід».

  1. Комунікативні навички

Іветта Делікатна, експерт з бізнес-комунікацій, радник Міністерства інформаційної політики України: «Ми живемо у світі, де володіння комунікативними навичками важливе як ніколи. Комунікації грають вирішальну роль у створенні комфортної робочої атмосфери всередині компанії та веденні комунікації з клієнтами/партнерами. Саме від того, наскільки комфортно з вами чи на вас працювати, залежить успіх бізнесу. Світ стає вимогливішим до культури ведення справ».

  1. Контакт із професійними об’єднаннями

Володимир Демура, віце-президент Міжнародної торгівельної палати ICC Ukraine: «У діалозі влади та суспільства ключову роль грають бізнес-об’єднання й асоціації. Налагодити справи з їх допомогою легше, аніж особисто».

  1. Відповідальність

Наталія Катющенко, підприємець, переможниця конкурсу «Підприємницький талант України 2015»: «Проблеми не у страхах, а у самих підприємцях. Труднощів і ризиків треба не боятися, а об’єктивно їх оцінювати та володіти професійними навичками, аби з ними справлятися. Якщо підприємець має чітке бачення, чого хоче досягти, та розуміння, навіщо взагалі йому цей бізнес, – багато речей, які лякали, одразу стають зрозумілими».

  1. Правильні цінності

Томаш Мурас, генеральний директор ТОВ «Емвей Україна»: «Бізнес – не лише інструмент заробляння грошей. Крім економічної, він ще виконує соціальну, творчу, інноваційну функції. Тож нам необхідно ще працювати над страхом невдачі та сприйняттям бізнесу, оскільки українським підприємцям не вистачає чіткого бачення, як і навіщо робити свою справу та як, займаючись нею, можна бути корисним суспільству».

 

Компанія Amway і надалі втілюватиме ініціативи, спрямовані на покращення середовища для розвитку мікро-, малого і середнього бізнесу. Щорічна конференція з розвитку підприємництва – одна з таких ініціатив, що дозволяє зібрати провідних експертів для обговорення майбутнього українського бізнесу, налагодження взаємовідносин між державою і бізнесом та пошуку ефективних і взаємовигідних рішень нагальних проблем сектору МСБ. Крім того, Amway продовжить досліджувати підприємництво в різних країнах світу, включаючи Україну, в рамках Глобального дослідження Amway про підприємництво та вже наприкінці року представить результати дослідження за 2016 рік.

 

Залиште коментар

Адреса електронної пошти не буде опублікована
* Поля, обов'язкові для заповнення

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia