Ukraine UKR  
укр  

10 відмінностей компаній прямого продажу від пірамід

2012.02.10 - 

 

1. Початкові інвестиції

У компаніях прямого продажу інвестиції, необхідні для старту власного бізнесу, порівняно невисокі. Початківцю необхідно придбати стартовий набір, ціна якого повністю відповідає його змісту: договір з компанією, каталог продукції, навчальні та інформаційні матеріали, іноді продукція.

В шахрайських схемах – «пірамідах»  – вступні внески невиправдано високі, за них часто купуються «ефемерні перспективи», а не конкретні речі.

 

2. Фінансова винагорода

У компаніях прямого продажу доходи залежать від обсягів товарообороту – тобто закупівлі і продажів продукції.

У організаціях-«пірамідах» винагорода виплачується в першу чергу за залучення внесків нових учасників.

 

3. Щомісячні закупівлі

У компаніях прямого продажу дистриб’ютор купує продукцію в потрібній йому кількості та сам визначає частоту й вартість покупок.

У шахрайських організаціях від дистриб’юторів можуть вимагати здійснювати обов’язкові щомісячні закупівлі в фіксованому обсязі.

 

4. Товар

Компанії прямого продажу реалізують товари і послуги, вартість яких відповідає їх якості і позиціонуванню на ринку.

Товар організацій-«пірамід», як правило, має невисоку якість або надзвичайно унікальні властивості (наприклад, «чарівні» пігулки або «чудо-креми») і пропонується за ціною, у багато разів перевищує ринкову вартість.

 

5. Кінцевий споживач

У компаніях прямого продажу дистриб’ютор купує продукцію безпосередньо у компанії – для власного використання або подальшої реалізації кінцевим споживачам.

В шахрайських організаціях продукт часто «спускається вниз» по пірамідальній структурі й так і не потрапляє до споживачів поза «піраміди».

 

6. Повернення продукції

В надійних компаніях завжди можна повернути продукцію і отримати компенсацію її вартості.

«Піраміди» подібної можливості не пропонують.

 

7. Час на прийняття рішення

У чесних компаніях новим учасникам бізнесу дається можливість прийняти обдумане рішення.

Пропозиція почати власну справу в рамках «піраміди» часто супроводжується характерними закликами: «унікальна можливість», «кількість місць обмежена», «остання можливість зареєструватися», і т. д.

 

8. Офіційний статус

Законні компанії мають офіційне представництво в Україні, державну реєстрацію та продукцію, сертифіковану в нашій країні.

Шахрайські компанії рідко відповідають всім перерахованим критеріям.

 

9. Кодекс професійної етики

Соціально відповідальні компанії прямих продажів мають власний етичний кодекс і правила ведення бізнесу.

Представникам шахрайських організацій властива крайня нав’язливість і неадекватність поведінки.

 

10. Членство в ділових асоціаціях

Ознакою надійності компанії прямих продажів є її членство в галузевих організаціях та різних асоціаціях – наприклад, Української асоціації прямих продажів (УАПП), Європейської бізнес-асоціації (EBA) або Американській торговельній палаті (AmCham).

Шахрайські структури членства в подібних організаціях не мають.

Залиште коментар

Адреса електронної пошти не буде опублікована
* Поля, обов'язкові для заповнення

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia