Ukraine UKR  
укр  

Фотовиставку відкрито

2016.06.12 - 

З 1 липня 2016 року  відкрито фотовиставку “Бізнес, що змінює країну”, організовану Центром “Розвиток КСВ”. Тридцять фотографій українських та міжнародних компаній в Україні показують соціальні та екологічні проекти бізнесу. Фоторобота “Досягаємо більшого разом” проекту “Пробіг під каштанами 2015” від компанії “Емвей Україна” отримала відзнаку журі.

Мета Фотовиставки – продемонструвати проекти соціальної відповідальності бізнесу через фото і надихнути інші компанії. “Фотовиставка відбувається вже другий рік поспіль і вже має свого глядача. Фотографії просто та доступно за 30 секунд розказують про те, що ж таке соціальна відповідальність бізнесу, і як бізнес своїми соціальними та екологічними проектами змінює країну,” – зазначає Марина Саприкіна, керівник Центру “Розвиток КСВ”.

Фотографії найбільш поширених проектів від компаній відображають: підтримку освітніх проектів для дітей (фото “Ого-родина” компаній Сингенти,  фото “Диво відкриттів” компанії Мелексіс, Урок води від Небесної криниці, Еко-класи від Фокстроту, фінансова грамотність від Metlife, заняття спортом від М.С.Л.), підтримку дітей українських військових і талановитих дітей (ЮФ “Василь Кісіль і Партнери”), дітей-сиріт та із зони АТО (СіЕмЕс Камерон МакКенна ЕлЕлСі, Кока-Кола, Група СКМ), облаштування територій дитячих міст (ПАТ “Прикарпаттяобленерго”) та закупівля медичного обладнання для перинатальних центрів України (EVA) і для дітей з вадами слуху (Lifecell).

З безбар’єрністю працюють Ощадбанк, Amway Україна і Монсанто, інклюзивністю – Ашан, Метлайф і Ukrsibbank. Розвивають міста та регіони ДТЕК, Bayer і Платинум банк. EVA допомагає мамам та бабусям бути більш впевненими в собі.  А Ощадбанк проводить благодійні аукціони для воїнів АТО. Багато компаній впроваджують проекти корпоративного волонтерства – це 1+1 і ПУМБ, і Астарта-Київ (екологічні акції), Carlsberg (навчання культурі споживання пива).

На відкритті виставки відбулося нагородження кращих робіт, що були оцінені журі конкурсу – представниками бізнес-асоціацій, державних і донорських структур, ЗМІ. Фотографії оцінювалися за такими критеріями як змістовність, проблематика,  вплив проекту, емоційність. За результатами:

  • 1 місце – фото “Повернення тата з війни” (фотограф – Дмитро Корабльов), ЮФ “Василь Кісіль і партнери”
  • 2 місце – фото “Вперед, до мети” (фотограф – Гліб Предко), компанія ДТЕК
  • 3 місце – фото “Разом допомагаємо дітям”, Лінія магазинів EVA.

Відзнаки журі отримали: компанії Ашан (фото “Я для тебе”), Amway (фото “Досягаємо більшого разом”), Melexis (фото “Свято відкриттів”), Syngenta (фото “Ого-Родина”), СКМ і Гуманітарний штаб Р. Ахметова (фото “Діти Донбасу: такий дорослий погляд на війну), відзнака за “Арт-об’єкт” – Ощадбанку (фото “Ящик від реактивної системи залпового вогню “Град”), відзнака за “Образність фотографії” – Платинум банку (фото  “Добро у кожному серці”).

Виставка триватиме до 20 липня 2016 року у приміщенні Київської міської державної адміністрації та відкрита для усіх охочих. Обрані фото будуть також представлені на дискусіях з корпоративної соціальної відповідальності в інших регіонах України.

CSR

 

***

Про Центр “Розвиток КСВ”: експертна організація, що була заснована у 2008 році. Мета діяльності – впроваджувати соціальну відповідальність задля системних і якісних змін в Україні. Організація працює над 4-ма пріоритетними напрямами: КСВ в кризові часи, розвиток освіти, соціальна відповідальність державних органів влади і просування України за кордоном. Об’єднує 40 компаній України (напр.: EY, Небесна криниця, Василь Кісіль і партнери, Нова пошта, ДТЕК, Артеріум, Оболонь, 1+1). Детальніше: www.csr-ukraine.org

Про Фотовиставку “Бізнес, що змінює країну”: Перша фотовиставка була проведена у 2015 році в рамках проекту “Соціальна відповідальність державних агенцій”, що виконувався Центром КСВ за підтримки Посольства Королівства Нідерландів в Україні. Вперше в Україні компанії спробували донести свою роль в розвитку країни через фотографії, демонструючи що ще позитивного вони роблять, окрім сплати податків. Роботи фотовиставки були представлені у Києві, Харкові і Львові, Одесі та Дніпропетровську. Переможцями стали: фото “Небайдужість у крові” (компанія 1+1), фото “День донора” (компанія Shell), “Зробити робота власноруч – це круто” (компанія “Мелексіс Україна” проект “Подаруй дитині свято науки”).

 

Джерело: Центр “Розвиток КСВ”

Залиште коментар

Адреса електронної пошти не буде опублікована
* Поля, обов'язкові для заповнення

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com | Privacy Policy | Cookie Policy
Connexia