Прес-релізи, Новини - Amway
«Емвей Україна» – підсумки роботи в 2017 році

2018.04.03 - 

Компанія «Емвей Україна» значно покращила показники діяльності в 2017 році – обсяг продажів зріс на 8% і склав понад 1,3 млрд гривень. Результати роботи компанії прямих продажів, в якій ключовим двигуном бізнесу є незалежні підприємці, наочно демонструють, що рівень підприємницької активності в Україні залишається стабільним, а українці активно виявляють своє прагнення до фінансової незалежності. Як показує глобальне дослідження Amway про підприємництво, саме додаткове джерело доходу – основний мотив для створення власного бізнесу в Україні*.

Продажі

У 2017 році обсяг продажів ТОВ «Емвей Україна» збільшився на 8% і склав понад 1,3 млрд гривень. Лідерство за часткою в загальному обсязі зберігає Київ – 25,6%. До першої трійки увійшли також Одеська і Дніпропетровська області з частками 12,18% та 8,16% відповідно.

Категорія «Здоров’я» зростає найактивніше, а «Краса» – на першому місці за споживанням

Найбільшою популярністю в 2017 році користувалася продукція категорії «Краса» (засоби з догляду за шкірою, засоби особистої гігієни та декоративна косметика ARTISTRY™, SATINIQUE™, Glister™, HYMM™, BODY SERIES™, парфумерія). Її частка в структурі продажів склала 35,24%. Друге місце посіли продукти категорії «Дім» (побутові засоби з догляду за будинком AMWAY HOME™, посуд iCook™, системи очищення води eSpring™) з часткою 34,05%. За підсумками 2016 року саме ця категорія мала першість у структурі продажів компанії.

Третю позицію закріпила за собою група товарів «Здоров’я» (дієтичні добавки NUTRILITE™, а також продукти спортивного харчування та енергетичні напої XS™ Sports Nutrition і XS™ Power Drink). Її частка склала 25,69% від загального обсягу продажів. При цьому категорія «Здоров’я» продемонструвала найбільше зростання в порівнянні з 2016 роком – 22,68%. Це свідчить, як мінімум, про два аспекти: все більше й більше людей приходять до здорового способу життя і хочуть бути в гарній формі. А також ще раз підтверджує високу якість продукції Amway – адже саме за критеріями того, які інгредієнти використовуються, наскільки комплексними були дослідження ефективності та якості, наскільки детальне й достовірне маркування на упаковці – споживачі вибирають товари з категорії «Здоров’я».

У 2017 році компанія презентувала низку новинок у різних товарних категоріях. Найбільш проривним став запуск абсолютно нової для компанії Amway продуктової категорії – колекції продуктів спортивного харчування XS™ Sports Nutrition для людей, які ведуть активний спосіб життя. Не менш значним запуском стала оновлена лінія догляду за тілом G&H, в основі якої м’які формули з рослинними компонентами, без сульфатів і зі збалансованим рівнем pH, дитяча зубна паста й зубні щітки GLISTER Kids – таким чином з’явилися продукти для дітей від 3 років. І ще один ключовий запуск – інноваційні засоби з догляду за шкірою в преміальному сегменті – колекція високоефективних антивікових засобів ARTISTRY SUPREME LX, до складу яких входять регенеруючий крем ARTISTRY SUPREME LX™ та регенеруючий крем для шкіри навколо очей ARTISTRY SUPREME LX™.

У 2018 році компанія продовжить поповнювати асортимент високоякісними інноваційними продуктами. Одна з найбільш очікуваних новинок цього року в Україні – ARTISTRY Прилад для догляду за шкірою обличчя, який дає можливість проводити косметологічні процедури в домашніх умовах. Крім того, в категорії «Краса» з’явиться новий асортимент продуктів декоративної косметики, що сподобається молодим дівчатам – ARTISTRY Studio. Традиційно компанія Amway інвестує в розвиток категорії «Здоров’я», що активно зростає, покращуючи формули наявних продуктів. Наприклад, з’явилася в продажу дієтична добавка з оновленою формулою NUTRILITE Чорниця з лютеїном, що містить додаткові інгредієнти, які сприяють поліпшенню зору, а також дозволяє оптимізувати денну норму споживання лютеїну та вітаміну А. Крім того, очікується старт продажів абсолютно нового продукту, який доповнить портфоліо – NUTRILITE Вітамін D.

Розвиток бізнесу та підприємництва

Головне завдання компанії «Емвей Україна» – розвивати успішний бізнес в Україні, виявляти високопотенційних бізнес-лідерів, допомагати й підтримувати розвиток підприємництва. Сьогодні з компанією в якості Незалежних підприємців Amway (НПА) співпрацюють близько 250 тис. осіб. У регіональному розрізі за кількістю НПА та постійних покупців лідирує північна частина України (включно з містом Києвом) – 29,37% від загальної кількості. Друге і третє місце посідають Центральна й Західна Україна – 20% та 17,21% відповідно.

Компанія Amway надає можливість відкрити свій бізнес кожному охочому. Разом із тим, аналіз демографічного зрізу демонструє, що половина Незалежних підприємців Amway та постійних покупців (50%) – це найбільш економічно активні люди у віці 25-44 роки. Вікова група 45-54 роки складає 21,13% від усіх споживачів продукції та бізнес-можливостей Amway, а наймолодша (18-24 роки) і найдоросліша групи (старше 65 років) складають найменшу категорію покупців і НПА – 6,07% та 6,57% відповідно.

Компанія «Емвей Україна» забезпечує широкі можливості для навчання й професійного розвитку незалежних підприємців, допомагаючи їм максимально розкрити свій потенціал. Так, у 2017 році:

  • аудиторне навчання в Академії Amway пройшли близько 107 тис. Незалежних підприємців Amway, в онлайн-навчанні взяли участь близько 162 тис. осіб;
  • компанія запустила новий вид навчання – онлайн-трансляції за участю тренерів Академії й експертів з торгових марок компанії Amway. У минулому році з великим успіхом серед НПА пройшли 5 таких онлайн-трансляцій. Загальна кількість учасників і наступних переглядів записів трансляцій склала більше 75 тис.
  • команда Академії Amway провела близько 800 аудиторних й інтерактивних тренінгів, майстер-класів та презентацій і здійснила більше 268 тис. тренінг-контактів у різних регіонах України;
  • до проекту підготовки Сертифікованих консультантів із торгових марок ARTISTRY та NUTRILITE приєдналися 347 нових НПА, а обсяг продажів кожного учасника програми в середньому виріс більш ніж у 2,5 рази в порівнянні з продажами до участі в проекті; учасники цього проекту за минулий рік провели понад 22 тис. презентацій для 113 тис. клієнтів;
  • програма підтримки лідерів допомогла поліпшити свої бізнес-навички 54 НПА;
  • Академія Amway активно брала участь у стратегічній Програмі роботи з ключовими лідерами бізнесу Amway. Основним напрямком у цій роботі стали нові формати презентацій і майстер-класів, орієнтовані на цільову роботу з кінцевим споживачем – клієнтом, що має власні інтереси і потреби. Для ключових лідерів бізнесу Amway в Україні пропонувалися заходи, розроблені індивідуально під потреби їхнього бізнесу.

У 2018 році компанія продовжить активно використовувати і розширювати цифрові можливості для онлайн-навчання, реєстрації та продажу через інтернет, ведення і моніторингу стану бізнесу в режимі онлайн.

«Напередодні 15-ої річниці роботи компанії Amway в Україні, яку ми будемо відзначати в 2018 році, – каже Томаш Мурас, генеральний директор ТОВ« Емвей Україна», – наш бізнес вийшов на стійкі показники зростання. І це зростання не є випадковим, а засноване на багатьох проектах, які реалізовує компанія на підтримку незалежних підприємців, впровадження нових цифрових рішень, додатків і сучасних форматів комунікації зі споживачами. Ми оптимістично дивимося в майбутнє й очікуємо в 2018 році ще більш високих результатів».

Соціальна відповідальність

Невід’ємним елементом бізнес-стратегії компанії Amway є корпоративна соціальна відповідальність. У минулому році компанія продовжила підтримувати заходи та освітні проекти з просування здорового способу життя, вирішення соціальних проблем, пов’язаних із дітьми, а також навчання підприємництву і фінансовій грамотності.

Доброю традицією для «Емвей Україна» стала участь у благодійному проекті «Пробіг під каштанами», в якому компанія бере участь уже 10-й рік поспіль, виставляючи на старт благодійного забігу найчисленнішу команду від 3 до 10 тис. осіб із метою надати допомогу Центру дитячої кардіології для придбання нового обладнання. В 2017 році кошти було спрямовано на закупівлю двопроекційної ангіографічної системи Siemens класу AXIOM Artis zee для рентгенологічного дослідження серця та судин.

У рамках щорічного Дня волонтера Amway незалежні підприємці досягли відмінних результатів, проводячи освітні заходи для дітей із розвитку підприємницького мислення й просування здорового способу життя. В 2017 році заняття охопили майже 8 тис. дітей, що майже на третину більше, ніж у 2016 році, в більш ніж 50 населених пунктах по всій Україні. Волонтери вклали в проект 700 годин своєї роботи, зробивши свій внесок у розвиток майбутнього країни.

* Результати 7-го Глобального дослідження Amway про підприємництво (Amway Global Entrepreneurship Report, AGER 2016). Більш детально читайте за посиланням: http://news-ua.amway.ua/ager/

Коментарі

  • Гордимося, що є часткою такої компанії! Радіємо за успіхи і досягнення нашої спільної праці!

Залиште коментар

Адреса електронної пошти не буде опублікована
* Поля, обов'язкові для заповнення

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia