Прес-релізи, Новини - Amway
Обсяг продажів Amway в 2017 році – $8,6 млрд.

2018.02.12 - 

Річний обіг компанії Amway склав $ 8,6 млрд. станом на 31 грудня 2017 року.

Компанія досягла зростання на декількох ключових ринках, включаючи Південну Корею, Таїланд, Росію та Індію. Загальний обсяг продажів збільшився на 3% у другому півріччі 2017 року порівняно з аналогічним періодом 2016 року за рахунок Китаю та США. На 2018 рік компанія прогнозує зростання світового обсягу продажів.

«Ми пережили складний період для нашого бізнесу в Китаї*, який в поєднанні з несприятливим курсом валют впливав на наші продажі протягом декількох років, − прокоментував результати роботи компанії президент Amway Даг ДеВос. − Ця спадна траєкторія вирівнялася, і тепер, коли наш бізнес у Китаї відновлюється швидше, ніж очікувалося, ми прогнозуємо зростання обсягу продажів у 2018 році. Є ще декілька чинників, які підкріплюють наш оптимізм на 2018 рік, − це стійке зростання ринків-лідерів, таких як Південна Корея і Таїланд, розширення інвестицій у цифрові платформи та інструменти дистрибуції, а також запуск нових продуктів, що перевершують за своїми характеристиками будь-які очікування».

Планується, що ключовим драйвером зростання в 2018 році і в подальшому стануть значні вкладення компанії в цифрові платформи.

«Технології розвиваються стрімко, і ми в них інвестуємо і розвиваємося разом із ними, − зазначив голова правління Amway Стів Ван Андел. − Підприємець нового покоління хоче керувати своїм бізнесом «на ходу». Задоволення особливих потреб підприємців майбутнього нарівні з технологічними запитами споживачів стане запорукою нашого успіху і довгострокового зростання».

Частину інвестицій компанії вже спрямовано на розвиток різних онлайн-рішень, і отримані результати надзвичайно позитивні.

У Китаї приблизно 70% покупок товарів здійснюються за допомогою цифрових і соціальних платформ, і 2/3 з них – через мобільні пристрої. Цей ринок вважається найбільш технологічним у світі, тому саме в Китаї компанія наочно бачить ефект від злиття прямих продажів і електронної торгівлі (e-commerce). Компанія запустила нові цифрові програми в Китаї, які змінили і значно поліпшили досвід покупки і взаємодії між незалежними підприємцями Amway (НПА) та їхніми клієнтами, такі як Online Studio.

На Філіппінах компанія запустила мобільний додаток для НПА AmwayNow, який пропонує актуальну інформацію для взаємодії з клієнтами та іншими цільовими аудиторіями, інтеграцію з календарями, соціальними мережами та мобільними контактами, а також останні новини Amway. У Південній Кореї мобільний додаток із технологією доповненої реальності YouCam пропонує користувачам зробити віртуальний макіяж і отримати рекомендації щодо продукту в категорії «Краса». У США компанія запустила оновлену цифрову навчальну платформу, яка користується великою популярністю.

Подібний локальний досвід і оновлення сайтів електронної комерції посилюються глобальними рішеннями, такими як MyBiz – платформа з управління бізнесом з новою аналітичною складовою.

Разом із значним зростанням інвестицій у цифрові технології збільшується й попит клієнтів на продукти Amway.

У 2017 році 50% в структурі продажів Amway склала категорія продуктів для здоров’я та управління вагою, що демонструє зростаючу популярність здорового способу життя серед споживачів. Запуск оновленої полівітамінної мультимінеральної фітопоживної дієтичної добавки Nutrilite Double X – лідера продажів у категорії – відкриває ще більше перспектив у цій сфері.

Крім того, бренд Nutrilite (вітаміни та дієтичні добавки) є прикладом відповідальності Amway: відслідковувати походження всіх інгредієнтів та чітко й прозоро маркувати їх на упаковці. Для споживачів у всьому світі це є ключовим фактором при виборі продуктів даної категорії. Компанія прогнозує, що частка продажів категорії «Здоров’я» буде рости зі збільшенням інтересу до високоякісних продуктів для здорового способу життя і гарного самопочуття.

Ще одна глобальна тенденція, яку Amway ефективно використовує, це прагнення споживачів забезпечити собі високоефективний і надійний догляд за шкірою.

Догляд за шкірою, як і раніше, залишається найважливішою категорією продуктів у сфері краси, оскільки споживачі шукають у них натуральні інгредієнти з переконливим ефектом. Бренд продуктів із догляду за шкірою та декоративної косметики Artistry від Amway використовує потужні інгредієнти, створені природою та підкріплені наукою, для забезпечення підтверджених клінічно результатів.

Наприклад, у 2017 році було запущено сироватку з доведеним ефектом у зменшенні зморшок Artistry Advanced Vitamin C + HA Treatment з екстрактом вишні ацероли, вирощеної на сертифікованих органічних фермах Amway, яка містить найвищу концентрацію вітаміну C серед продуктів Artistry. У минулому році частка категорії «Краса» та «Персональний догляд» у загальному обсязі продажів Amway склала 26%.

Компанія Amway продовжує демонструвати впевнене зростання продажів продукції брендів XS Power Drink та XS Sports Nutrition. У минулому році продажі виросли більш ніж на третину, оскільки лінійка енергетичних напоїв, батончиків і продуктів спортивного харчування розширилася до нових ринків, включаючи Китай і Індію. Багато новинок у цій категорії було представлено в 2017 році і в Україні. Подальше розширення даної лінійки і ринків планується і в 2018 році.

Amway фокусується на інноваціях у всіх продуктових категоріях, щоб залучати споживачів нового покоління й задовольняти їхні мінливі очікування від того, як бренди взаємодіють з ними. Продукти для дому та товари тривалого користування, які склали 21% у структурі продажів компанії в 2017 році, опинилися у фокусі кількох новинок. Наприклад, компанія випустила свій перший продукт для «розумного» будинку Atmosphere Sky** – систему очищення повітря, яка дозволяє управляти пристроєм за допомогою смартфона з будь-якої точки світу.

Все більше споживачів «зв’язують» свій будинок і життя за його межами через різні гаджети. Хоча багато компаній розробляють продукти в категорії «Інтернету речей» (Internet of Things, IoT), система очищення повітря Amway Atmosphere Sky унікальна в цій сфері тим, через які сервіси було реалізовано роботу пристрою. Цифрові інвестиції Amway включають розробку мобільних додатків, інтеграцію з зовнішніми платформами (як Amazon Web Services) та створення власних веб-додатків для того, щоб розширити й уніфікувати можливості й досвід при розробці та використанні продуктів. Вплив і результат цих інвестицій на даний момент найбільшою мірою представлені в системі Atmosphere Sky. І це тільки початок шляху в досягненні нової мети Amway – побудувати підключений (розумний) будинок із використанням таких технологічних рішень, які на сьогодні небагато компаній почали вивчати.

«У глобальному масштабі ми бачимо, що всі пропозиції Amway відповідають ринковим тенденціям. Завдяки постійним інвестиціям у продукти майбутнього і сильному бізнес-плану ніколи не було кращого часу для нашого бізнесу, ніж сьогодні», – впевнений ДеВос.

Топ-10 ринків Amway за підсумками 2017 року: Китай, США, Південна Корея, Японія, Таїланд, Тайвань, Індія, Росія, Малайзія і Гонконг.

Більше фактів і цифр про компанію Amway доступні за посиланням amwayglobal.com/newsroom, а також у прес-центрі компанії «Емвей Україна» news.amway.ua.

Про Amway™

Amway – компанія прямих продажів з оборотом $8,6 млрд. Штаб-квартира розташована в Ейді, штат Мічиган, США. Найбільша частка продажів доводиться на такі бренди Amway: дієтичні добавки NUTRILITE™, засоби по догляду за шкірою і декоративна косметика ARTISTRY™, системи очищення води eSpring™ і енергетичні напої XS™. Вся продукція поширюється через Незалежних підприємців Amway. Світовий обсяг продажів в 2016 році дозволив Amway очолити рейтинг компаній прямих продажів Global 100 за версією авторитетного американського журналу Direct Selling News в 2017 році. Щорічний обсяг продажів компанії включає в себе доходи від бізнесу прямих продажів та інших пов’язаних видів діяльності.

* Китай – ринок №1 у глобальній структурі продажів компанії Amway

** На українському ринку запуск товару очікується в 2019 році

Залиште коментар

Адреса електронної пошти не буде опублікована
* Поля, обов'язкові для заповнення

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia