Прес-релізи - Amway
AGER 2016

2016.11.21 - 

Глобальне дослідження Amway про підприємництво 2016: європейці вважають самозайнятість найбільш релевантною роботою майбутнього.

Сьоме щорічне Глобальне дослідження Amway про підприємництво (Amway Global Entrepreneurship Report, AGER) визначає ставлення до підприємництва в різних країнах світу. Один із висновків цього року – респонденти в ЄС очікують, що самозайнятість буде більш затребуваною в найближчі п’ять років. Респонденти також переконані у тому, що ключовий навик для розвитку підприємницької діяльності – пошук і залучення клієнтів.

Майбутнє трудових відносин – один із ключових пунктів на порядку денному лідерів думок в бізнесі, суспільстві і науці в Європі. При цьому головне питання: як компанії адаптуються до потреб майбутніх співробітників? І яку роль самозайнятість буде грати в майбутньому? У європейців, здається, досить чітка думка з цього приводу: 35% респондентів АGER бачать самозайнятість для себе більш імовірною протягом найближчих п’яти років. Але чи відчувають європейці себе підготовленими до підприємницької діяльності в майбутньому? Щоб відповісти на це питання, AGER визначило ключовий навик для людей, які вирішили стати підприємцями: пошук і залучення клієнтів. В результаті 50% респондентів опитування повідомили, що відчувають себе комфортно в цій ситуації, в той час як для 40% шукати клієнтів було б все-таки дискомфортно.

«Підприємництво відіграє ключову роль у формуванні майбутньої європейської економіки, – відзначає Майкл Майснер, директор із корпоративних зв’язків Amway Europe. – В рамках AGER ми досліджуємо надії і очікування респондентів щодо їх робочого середовища для того, щоб формувати більш сприятливу екосистему для тих, хто хоче працювати незалежно, почавши свій власний бізнес. Саме тому регулярність дослідження настільки важлива».

Індекс підприємницького настрою Amway: гендер і вік мають найбільший вплив

Уже вдруге AGER визначає Індекс підприємницького настрою Amway (Amway Entrepreneurial Spirit Index, AESI). Введений у 2015 році інтегрований показник AESI заснований на теорії спланованої поведінки Айзека Айзена та вимірює три параметра, які впливають на намір людини почати свій бізнес: бажання, готовність і стійкість. В середньому для країн ЄС показник залишився на рівні 45 пунктів із 100, що як і раніше нижче загальносвітового рівня (50 пунктів). Відповіді AESI розраховані в середньому, при рівномірному обліку всіх трьох параметрів. Відсотки для Індексу не вказуються.

В середньому 47% європейців висловили бажання стати підприємцем, в той час як 40% відчувають, що готові до цього. 48% не дозволять своєму оточенню відмовити їх від втілення своїх планів. Ще один обнадійливий результат для майбутнього європейського підприємництва надходить від європейських «мілленіалів», визначених як респонденти у віці до 35 років. Вони більш схильні почати свій бізнес, демонструють більш високий рівень AESI (52), ніж респонденти старше 50 років (38), а також набагато більш сильне бажання (61%) почати своє справи, ніж будь-яка інша вікова група. Проте, респонденти у віці від 35 до 49 років були більш впевнені в тому, що володіють необхідними ресурсами та навичками для такої діяльності (46%).

AGER також демонструє, що питання гендерної рівності в ЄС як і раніше є актуальною темою. Чоловіки продемонстрували більш високий рівень AESI (50) в порівнянні із жінками (41). Особливо бажання почати свій бізнес (жінки: 43%; чоловіки: 52%) і впевненість у власних силах (жінки: 34%; чоловіки: 47%) європейські чоловіки оцінили набагато вище.

Партнер Amway та керівник зі стратегії та організації в Technische Universität München (ТУМ) професор д-р Ізабель М. Велпе підкреслює: «Глобальне дослідження Amway про підприємництво 2016 показує, що нам треба буде пройти ще довгий шлях до досягнення гендерної рівності у сфері підприємництва. Ми повинні переконатися, що кожна зацікавлена особа – незалежно від статі і віку – має доступ до необхідних ресурсів, щоб реалізувати той підприємницький потенціал, який насправді є в ЄС».

Європейці позитивно ставляться до підприємництва і бажанню до самореалізації і незалежності

Зберігається тенденція попередніх досліджень: 74% респондентів в ЄС позитивно оцінили підприємництво. Чоловіки показують трохи більш позитивне ставлення (76%), ніж жінки (73%). Найбільш позитивно налаштованою групою знову виявилися респонденти ЄС у віці до 35 років (81%). Відповідаючи на питання про два ключових мотиви для початку бізнесу, європейці вказали на «незалежність від роботодавця і можливість бути собі керівником» (49%) і «можливість реалізувати власні ідеї» (44%). Як «додаткове джерело доходу» бізнес розглядає третина респондентів (37%). Серед усіх вікових груп, респонденти у віці до 35 років продемонстрували найбільш стійку віру у «незалежність» (55%). Фактично всі ці мотиви залишаються такими ж, як і в попередніх дослідженнях.

 

Про Глобальне дослідження Amway про підприємництво

Перше дослідження AGER було проведено у 2010 році під назвою Дослідження Amway про європейське підприємництво (Amway European Entrepreneurship Report), а з 2013 року стало світовим, охопивши 24 країни. Цього року дослідження відбулося у 45 країнах за допомогою особистих і телефонних інтерв’ю з більш ніж 50 тис. респондентів (чоловіками і жінками у віці від 14 до 99 років).

AGER 2016 був проведений Amway у співпраці з проф. д-р Ізабель М. Велпе, керівником по стратегії і організації в Школі менеджменту, в Технічному університеті Мюнхена, Німеччина. Польова робота проводилася Gesellschaft fuer Konsumforschung (GfK), Нюрнберг, з квітня по червень. Результати відправлені представникам наукового співтовариства, включаючи 45 академічних консультантів AGER і всі зацікавлені аналітичні центри, академічні та державні установи.

 

Про Amway

Amway – одна із провідних у світі сімейних компаній – виробників споживчих товарів, яка продає більш ніж 400 найменувань продуктів високої якості у категоріях товарів для краси, здоров’я і дому. Вся продукція поширюється через Незалежних підприємців Amway. Компанія була заснована у 1959 році в місті Ейда, штат Мічиган, США. Amway веде діяльність у більш ніж 100 країнах і територіях, обсяг продажу склав $ 9,5 млрд у 2015 році. Найбільший обсяг продажу припадає на такі бренди: вітаміни і дієтичні добавки NUTRILITE™, засоби по догляду за шкірою і декоративна косметика ARTISTRY™, системи очищення води eSpring™.

ТОВ «Емвей Україна» – 56-е офіційне представництво міжнародної компанії прямого продажу Amway Corp., яке розпочало роботу у 2003 році. Головний офіс компанії розташований у Києві. Україна входить у десятку ключових ринків Amway. Обсяг продажу ТОВ «Емвей Україна» у 2015 році склав більше 1 млрд. гривень, на кінець цього ж року з компанією співпрацювали понад 280 тис. Незалежних підприємців Amway та постійних клієнтів.

Залиште коментар

Адреса електронної пошти не буде опублікована
* Поля, обов'язкові для заповнення

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia