Прес-релізи - Amway
Жінки та підприємництво

2017.03.01 - 

 

  • Тільки 34% жінок в Європі і 24% в Україні вважають себе готовими до ведення підприємницької діяльності, в той час як відповідний середньосвітовий показник серед жінок – 41%.
  • Охочих займатися підприємництвом серед європейських жінок та українок також менше, ніж в середньому у світі (52%) – 43% і 32% відповідно.
  • При цьому жінки в Європі вважають, що через 5 років підприємництво з точки зору моделей трудової зайнятості матиме більш суттєву роль, а значна частка українок так і не змогли визначитися з тим, що чекає на підприємництво у майбутньому.

Індекс підприємницького настрою (Amway Entrepreneurial Spirit Index, AESI) – інтегрований показник, який був введений у 2015 році і розраховується як сукупна оцінка за трьома параметрами, що впливають на намір людини почати свій бізнес, а саме: бажання вести свій бізнес, готовність займатися підприємництвом з точки зору необхідних знань і навичок та стійкість проти соціального тиску. Серед респонденток з Європи значення індексу нижче (41 пункт), аніж серед жінок в усьому світі (47 пунктів). Українки показали вкрай низький результат – всього 29 пунктів.

Три складові інтегрованого показника AESI дозволяють зрозуміти причини такої розбіжності. Для жінок в Європі, та в Україні зокрема, можливість відкрити свою справу є менш привабливою (43% і 32% відповідно хотіли б зайнятися підприємництвом), ніж для жінок в усьому світі (52%). Крім того, тільки 34% і 24% європейських і українських респонденток відповідно вважають, що володіють достатніми знаннями та досвідом, щоб відкрити свій бізнес, у порівнянні з 41% в середньому в глобальному масштабі. Зокрема, головна складність, на думку опитаних, – це необхідність самостійно знаходити і залучати клієнтів: тільки 47% мешканок Європи і 31% українок відчувають себе при цьому комфортно.

Незважаючи на те, що бажання відкрити свою справу серед європейських жінок значно менше, ніж середньосвітове, респондентки з Європи і в усьому світі показали приблизно однаковий рівень стійкості до соціального тиску: 45% і 47% відповідно готові у питаннях відкриття бізнесу не піддаватися тиску і негативній думці з боку друзів або родичів. Україна ж за цим показником значно відстає – тільки 31% жінок продовжать рухатися шляхом підприємництва, навіть у разі відсутності підтримки з боку близьких.

Бачення майбутнього підприємництва неоднозначне

У рамках дослідження питання про роль підприємництва і самозайнятості як трудової моделі майбутнього показало цікаві результати. 35% жінок в Європі вважають, що самозайнятість буде грати більш важливу роль протягом наступних п’яти років, при цьому оптимізм українок більш поміркований: такої ж думки дотримуються лише 22% респонденток. Ще 31% мешканок Європи і 28% українок упевнені, що роль підприємництва залишиться на поточному рівні, і тільки 23% і 13% респонденток з Європи і України відповідно думають, що вона знизиться. При цьому варто звернути увагу, що значна частина опитаних українок взагалі не змогли визначитися з відповіддю – їх аж 37%, на відміну від жінок в Європі, де серед тих, хто не визначився, всього 11%.

«AGER наочно демонструє серйозне протиріччя у суспільстві: з одного боку, це оптимістичне бачення майбутнього підприємництва, а з іншого – нестача амбіцій і навичок, необхідних для досягнення успіху в бізнесі, – коментує Майкл Майснер, директор із корпоративних зв’язків Amway Europe. – Кожна європейська країна, міжнародні та локальні бізнес-організації та НДО мають забезпечити всіх, незалежно від статі, віку і будь-яких інших соціально-демографічних характеристик, можливістю працювати в тих умовах, які будуть для них комфортні. Для підприємництва це означає прищепити необхідні бізнес-навички, створити середовище, в якому підприємці зможуть розвиватися, робити помилки, вчитися і покращувати свій бізнес. Результати нашого дослідження показують, що наявних зусиль недостатньо».

Більш детальна інформація про результати Глобального дослідження Amway про підприємництво доступна за посиланням:

http://news.amway.ua/глобальное-исследование-amway-о-предприн/

 

Про глобальне дослідження Amway про підприємництво

Перше дослідження AGER було запущене у 2010-му році під назвою Європейське дослідження Amway про підприємництво (Amway European Entrepreneurship Report), а з 2013 року воно стало світовим, охопивши 24 країни. У 2016 році воно охопило 45 країн і було проведене за допомогою особистих і телефонних інтерв’ю з більш ніж 50 тис. респондентів (чоловіків і жінок у віці від 14 до 99 років).

AGER 2016 був проведений Amway у співпраці з проф. д-р Ізабель М. Вельпе, керівником зі стратегії та організації у Школі менеджменту при Технічному університеті Мюнхена, Німеччина. Польова робота проводилася компанією Gesellschaft fuer Konsumforschung (GfK), Нюрнберг, з квітня по червень. Результати відправлені представникам наукового співтовариства, включаючи 45 академічних консультантів AGER і всі зацікавлені аналітичні центри, академічні та державні установи.

Залиште коментар

Адреса електронної пошти не буде опублікована
* Поля, обов'язкові для заповнення

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia