Прес-релізи - Amway
Результати «Емвей Україна» у 2016 році

2017.03.28 - 

Компанія продемонструвала добрі стабільні показники за підсумками 2016 року  обсяг продажу зберігся на рівні 2015 року. А бізнес-можливість Amway актуальна для українців як перспектива додаткового доходу, згідно із результатами Глобального дослідження Amway про підприємництво (Amway Global Entrepreneurship Report, AGER).

 

Продаж

У 2016 році обсяг продажу ТОВ «Емвей Україна» склав більше 1 млрд гривень. Упевнену першість за часткою в обсязі продажу зберігає за собою Київ 26,3%. У трійку лідерів увійшли Одеська та Дніпропетровська області з частками 12% і 8,3% відповідно.

Вже традиційно розподіл продажу за товарними категоріями у цілому залишається аналогічним попередніх періодів. Найбільшою популярністю користується продукція у категорії «Оселя» (побутові засоби по догляду за оселею AMWAY HOME™, посуд iCook™, системи очищення води eSpring™) 34,8%, другу і третю позиції поділяють категорії «Краса» (засоби по догляду за шкірою, засоби особистої гігієни та декоративна косметика ARTISTRY™, SATINIQUE™, glister™, HYMM™, BODY SERIES™) та «Здоров’я» (дієтичні добавки NUTRILITE™, а також продукти харчування та енергетичні напої XS™ Power Drink) 33,6% та 27,7% відповідно.

 

Крім того, аналіз структури продажу за останні роки показує стійку позитивну динаміку тенденції ведення здорового способу життя. На це вказує безперервне зростання категорії «Здоров’я».

Компанія продовжить поповнювати асортимент високоякісної продукції. У 2017 році заплановано понад 20 запусків нових продуктів, серед яких вже представлений NUTRILITE™ Вітамін B плюс з технологією подвійної дії для подолання втоми та підтримки працездатності. Також це незабаром очікувана оновлена ​​лінія догляду за тілом G&H, розроблена на основі м’яких формул із рослинними компонентами, без сульфатів і збалансованим рівнем pH. Крім того, з’явиться нова продукція для дітей – зубна паста Glister Kids та рідкий концентрований засіб для прання дитячої білизни із пом’якшувальним ефектом SA8 Liquid Baby.

Ключ до успіху – професіоналізм та мотивація

На сьогоднішній день у якості дистриб’юторів із компанією «Емвей Україна» співпрацюють 250 тис. чоловік. Обсяг винагороди за їхні послуги у 2016 році склав більше 25% від обсягу продажу. У регіональному розрізі найбільше дистриб’юторів та покупців із Північної України (29%). Другу та третю позиції посіли Західна і Центральна Україна (21% і 20% відповідно). Частка східного і південного регіонів склала по 15%.

Можливість відкрити свою справу привертає українців, перш за все, як «додаткове джерело доходу», на відміну від світової тенденції, де лідирують «незалежність від роботодавця» (50%) і «можливість реалізувати свої ідеї» (47%)*.

 

У демографічному розрізі найбільше число споживачів продукції і бізнес-можливості Amway – 50,8% – серед молодих людей віком 25-44 років. Частка українців віком 45-54 роки становить 20,9%, людей від 55 до 64 років – 15,6%. При цьому цікаво, що наймолодша (18-24 роки) і сама доросла (старше 65 років) аудиторії – їх всього 6,7% і 5,9% відповідно –складають найменшу категорію покупців і дистриб’юторів Amway.

Незалежні підприємці Amway (НПА) складають основу бізнес-моделі компанії, що робить підтримку у розвитку та розкритті їх потенціалу пріоритетним завданням для Amway. Для цього компанія забезпечує широкі можливості для навчання:

  • у 2016 році аудиторне навчання в Академії Amway пройшли близько 140 тис. Незалежних підприємців Amway, в онлайн-навчанні взяли участь близько 80 тис. дистриб’юторів;
  • команда Академії Amway провела у різних регіонах України більше 1 000 аудиторних і інтерактивних тренінгів та презентацій і здійснила більше 240 000 тренінг-контактів, що становить більше 40% в рамках всієї Європи;
  • до проекту підготовки Сертифікованих консультантів з торгових марок ARTISTRY та NUTRILITE приєдналися 900 нових НПА, а обсяг продажу кожного учасника програми в середньому дав приріст більш ніж у 2,5 рази у порівнянні уз продажами до участі в проекті; учасники цього проекту за минулий рік провели понад 25 тис. презентацій для 110 тис. клієнтів;
  • Програма підтримки лідерів допомогла поліпшити свої бізнес-навички 81 НПА.
  • у 2016 році Академія Amway активно брала участь в стратегічній Програмі роботи із ключовими лідерами бізнесу Amway. Основним напрямком в цій роботі стали нові формати презентацій і майстер-класів, орієнтовані на цільову роботу із кінцевим споживачем – клієнтом, що має власні інтереси і потреби, але при цьому з використанням інтерактивних і ненав’язливих підходів, а також онлайн-навчання.

Також для стимулювання розкриття потенціалу НПА в бізнесі були розроблені і впроваджені спеціальні програми підтримки, які включають:

  • більш лояльні умови реєстрації, доставки замовлень і заохочення постійних покупців;
  • програми стимулювання бізнесу для нових НПА із додатковою матеріальною та нематеріальною складовою;
  • посилення підтримки лідерів бізнесу Amway, в основі якої лежить поглиблене навчання і комплексна інформаційно-аналітична підтримка.

У поточному році компанія продовжить активно розвивати бізнес, зміцнюючи свої ринкові позиції і допомагаючи НПА реалізовувати їх потенціал в повній мірі. Компанія планує розширити програми підтримки підприємців-початківців. Також НПА отримають нові цифрові інструменти для розвитку бізнесу: мобільний додаток Switch Share Duplicate для презентації бізнес-можливості (програма-симулятор розвитку бізнесу, яка допоможе правильно спланувати щомісячний обсяг продажу на прикладі торгової марки XS™ Power Drink та іншої продукції) і мобільний додаток в доповнення до платформи bodykey (програма – персональний тренер, яка допомагає досягати поставлених цілей з корекції ваги і тримати себе у формі).

Також ми продовжимо активно використовувати і розширювати цифрові можливості для онлайн-навчання, реєстрації та продажу через інтернет, ведення і моніторингу стану бізнесу в режимі онлайн.

Томаш Мурас, генеральний директор ТОВ «Емвей Україна»: «Місія компанії залишається незмінною – допомагати людям жити краще. Для цього ми докладаємо всіх зусиль: створюємо високоякісну продукцію на основі власних наукових інноваційних розробок, підтримуємо і розвиваємо важливі соціальні ініціативи, спрямовані на вирішення соціальних проблем і розвиток підприємництва. Крім того, можливість бізнесу в партнерстві з компанією Amway, світовим лідером в індустрії прямого продажу, – це доступний кожному спосіб не тільки істотно поліпшити якість життя, а й стати частиною сімейного бізнесу, який цінує кожного Незалежного підприємця Amway як партнера».

 

Соціальна відповідальність закріплена у ДНК компанії

Корпоративна соціальна відповідальність є невід’ємною складовою бізнес-стратегії Amway. У відносинах із місцевими громадами цей вектор спрямований на реалізацію ініціатив з їх розвитку та підтримки.

Соціальні ініціативи компанії включають заходи та освітні проекти з просування активного способу життя, вирішення соціальних проблем, пов’язаних з дітьми, а також навчання підприємництву і фінансової грамотності.

 

Варто зазначити, що в минулому році Незалежні підприємці Amway як волонтери досягли відмінних результатів у проведенні освітніх заходів для дітей з розвитку підприємницького мислення і просування здорового способу життя в рамках Дня волонтера Amway. Заняття охопили 5 616 дітей, що на 53% більше, ніж у 2015 році (3 665 дітей) в десятках населених пунктів по всій Україні. Крім того, волонтери вклали в проект 924 години роботи, що на 47% більше, ніж у 2015 році (630 годин).

В рамках глобальної ініціативи Amway для дітей ONE BY ONE («Один за одним»), заснованої у 2003 році, компанія «Емвей Україна» продовжує підтримувати спортивно-благодійну ініціативу «Пробіг під каштанами». Уже дев’ятий рік поспіль (з 2009 року) «Емвей Україна» бере у ній участь як найчисленніша команда – команда NUTRILITE, а з 2013 року виступає генеральним партнером. За 8 років участі у Пробігу команди NUTRILITE загальне число її учасників склало 43,9 тис. осіб. Завдяки їх активній життєвій позиції було зібрано понад 1 млн 789 тис. гривень.

Команда NUTRILITE вже активно готується до 25-го ювілейного «Пробігу під каштанами», який відбудеться 28 травня 2017 року у Києві.

 

* Джерело: Amway Global Entrepreneurship Report 2016

У 2016 році ставленням до підприємництва поділилися 50 861 респондентів в 45 країнах світу, в тому числі 1000 в Україні, вибірка репрезентативна

 

 

Про Amway

Amway – компанія прямого продажу з оборотом $8,8 млрд. Штаб-квартира розташована у м. Ейда, штат Мічиган, США. Найбільша частка продажу припадає на такі бренди Amway: дієтичні добавки NUTRILITE™, засоби по догляду за шкірою і декоративна косметика ARTISTRY™, системи очищення води eSpring™ і енергетичні напої XS™. Вся продукція поширюється через Незалежних підприємців Amway. Світовий обсяг продажу в 2015 році дозволив Amway очолити рейтинг компаній прямого продажу Global 100 за версією авторитетного американського журналу Direct Selling News в 2016 році. Щорічний обсяг продажу компанії включає в себе доходи від бізнесу прямого продажу та інших пов’язаних видів діяльності.

ТОВ «Емвей Україна» – 56-е офіційне представництво міжнародної компанії прямого продажу Amway Corp., яке розпочало роботу в 2003 році. Головний офіс компанії розташований в Києві. Обсяг продажу ТОВ «Емвей Україна» в 2016 році склав більше 1 млрд гривень, на кінець цього ж року із компанією співпрацювали понад 250 тис. Незалежних підприємців Amway та постійних клієнтів.

 

Коментарі

  • Дуже корисний матеріал. Дякуємо за український контент. Дуже приємно, що зростає кількість українських матеріалів в “Емвей Україна”. Як це не дивно!

  • Спасибо!

Залиште коментар

Адреса електронної пошти не буде опублікована
* Поля, обов'язкові для заповнення

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia