Корпоративна соціальна відповідальність

ТУРБОТА ПРО СУСПІЛЬСТВО

Корпоративна відповідальність є важливою частиною філософії компанії Amway з моменту її заснування в 1959 році. Компанія Amway, її співробітники і Незалежні підприємці Amway (НПА) підтримують розвиток суспільства як в Європі, так і в інших країнах світу. Міжнародна кампанія Amway для дітей One by One™ («Один за одним») координує різні соціальні та благодійні проекти, які спрямовані на допомогу дітям, допомагаючи відкрити дитячі сади, ігрові майданчики, забезпечити стаціонарне лікування та багато іншого.

В Європі компанія Amway підтримує велику кількість благодійних організацій, які надають кошти, допомагаючи дітям жити краще. У 2010 році в Європі компанія Amway пожертвувала більш 2,8 млн доларів для реалізації національних і локальних проектів, а НПА присвятили 55 тис. годин роботи в якості волонтерів. З моменту старту в 2003 році, кампанія Amway для дітей One by One подарувала надію і нові можливості 8 млн дітей по всьому світу, зібравши більше 141 млн доларів США і присвятивши 2,3 млн робочих годин співробітників і НПА різним активностям в рамках програм корпоративного волонтерства.

З 2001 року компанія Amway на європейському рівні підтримує Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ). На даний момент ЮНІСЕФ отримує найбільшу кількість пожертвувань в рамках кампанії «Один за одним», сума яких тільки в 2010 році склала 1,1 млн доларів США. Наприклад, проект «Цеглинка за цеглинкою» (Brick by Brick) був запущений з метою фінансування будівництва нових дитячих садків у бідному регіоні Туреччини, а після землетрусу на Гаїті у січні 2010 року стартувала програма з надання допомоги постраждалим, яка зібрала пожертвування в розмірі понад 200 тис. доларів США.

За останній час компанією Amway була надана допомога постраждалим від надзвичайних ситуацій, у тому числі після повені в Угорщині, Чеській Республіці, Пакистані, землетрусу в Л’Акуїла, Італія. Компанія Amway завжди реагувала на такі події, збираючи кошти, надаючи продукцію і добровільну допомогу. Зовсім недавно після катастрофи, яка потрясла Японію в березні 2011 року, компанія Amway, її НПА та співробітники з усього світу зібрали і перерахували для надання допомоги більше 4,4 млн доларів США.

 

ТУРБОТА ПРО ПЛАНЕТУ

Зниження негативного впливу на навколишнє середовище внаслідок діяльності компанії та щорічне поліпшення системи управління природокористуванням є фундаментальною частиною корпоративної відповідальності Amway.

У 2010 році компанія Amway почала розробку удосконаленої системи управління природокористуванням, затвердивши нове керівництво з охорони навколишнього середовища в Європі. Ще одним прикладом позитивних соціально-екологічних дій є рішення перенести виробництво деяких товарів по догляду за оселею з США до Європи, тим самим на 70% скоротивши викиди вуглекислого газу, пов’язані з транспортуванням.

Енергозбереження в приміщеннях компанії Amway – ще один приклад рішення, спрямованого на боротьбу зі змінами клімату і економію коштів. Наприклад, у європейській штаб-квартирі Amway в Мюнхені, Німеччина, за останні два роки споживання газу було скорочено на 43%, а використання електроенергії – на 22%. А в бізнес-центрі Amway в Кракові, Польща, нові ультрасучасні офіси були сконструйовані з екологічно чистих матеріалів.
Використання товарів, методів переробки та типів упаковки, які знижують негативний вплив на навколишнє середовище, є важливою метою політики компанії Amway. Коробки для перевезення товарів на 60% зроблені з перероблених матеріалів зі 100% біорозкладаним сипучим матеріалом, що одержується з кукурудзяного крохмалю. Використовуючи аналіз життєвого циклу, компанія Amway продовжує знижувати негативний вплив своїх товарів на довкілля, в той час як NUTRILITE вирощує, збирає й обробляє рослини на своїх екологічно чистих фермах.

У 2014 році компанія Amway планує стати світовим лідером в галузі прямого продажу в сфері сталого розвитку та екології за рахунок: зниження викидів парникових газів на 25%; максимального скорочення виробничих відходів та забезпечення їх повної переробки на рівні 95%; зниження споживання води на 10%; підвищення використання альтернативних джерел енергії до 15%.

 

ТУРБОТА ПРО ЛЮДЕЙ

Навички та мотивація співробітників Amway є основою успіху компанії. У 2010 році компанія Amway намагалася підтримувати робоче середовище, де кожен співробітник може досягти успіху і де у кожного є можливість проявити свої здібності. Компанія продовжує підтримувати різноманітність і розвиток, надавати винагороди та забезпечувати високі стандарти охорони здоров’я та безпеки.

Незалежні підприємці Amway (НПА) – ключові представники цього бізнесу – можуть отримати в компанії комплексне навчання і розвиток. Академія Amway є інтегрованою системою професійної освіти, яка включає аудиторні заняття, курси електронного навчання та вебінари. У 2010 році більше 500 тис. НПА у країнах Європи змогли скористатися знаннями і навичками, отриманими в ході навчання під керівництвом досвідченого тренера, для розвитку свого бізнесу.

 

ТУРБОТА ПРО ЛЮДЕЙ

Компанія Amway втілює свою місію – «Допомагаємо людям жити краще!», реалізовуючи в Україні проекти корпоративної соціальної відповідальності за трьома напрямками.

  • Розвиток підприємництва в Україні
    Щорічне всеукраїнське дослідження компанії Amway про готовність українців до започаткування власного бізнесу та програми навчання початківців-підприємців Amway допомагають людям підвищувати свій рівень життя. У 2011 р більше 80 тис. осіб пройшли навчання в компанії.
  • Турбота про довкілля
    Освітня програма Amway з підвищення знань споживачів про вплив повсякденних звичок на довкілля включила серію заходів для ЗМІ в восьми регіонах України і була доповнена соціальною рекламою на тему відповідального споживання. Особливу увагу приділено питанню біорозлагаючим властивостям миючих засобів.
  • Популяризація волонтерської активності
    У 2010-2011 рр. Незалежні підприємці Amway та співробітники компанії присвятили більш ніж 60,5 тис. годин волонтерській діяльності, в тому числі:

    • побудувавши 7 дитячих майданчиків на території дитячих лікарень в регіонах України влітку 2011 року;
    • взявши участь як команда NUTRILITE у спортивно-благодійній акції «Пробіг під каштанами» у кількості більш ніж 2000 учасників у 2012 році, 7705 – у 2013 році і 3039 осіб в 2014 році. Завдяки реєстраційним внескам було придбано унікальне для України медичне обладнання «Штучне серце» та контрапульсатор CS300.
    • зібравши 1,5 т сміття, об’ємом 5 кубометрів на пляжі Черкас, а також очистивши за участю водолазів прилегле до пляжу дно Дніпра.

___

 

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia