Прес-релізи - Amway
Обсяг продажу Amway в 2016 році склав $ 8,8 млрд

2017.02.08 - 

Річний обсяг продажів компанії Amway склав $8,8 млрд станом на 31 грудня 2016 року. У порівнянні з результатами за 2015 рік показник знизився на 7%. Хоча 7 з 10 ключових ринків компанії виросли, на загальний обсяг продажів несприятливо вплинули ринкові умови в Китаї.

«В цілому компанія Amway показала гарні результати в 2016 році, – коментує голова правління компанії Amway Стів Ван Андел. – Ми досягли зростання продажів на декількох провідних ринках, показали зростання у двозначному процентному вираженні у ще дев’яти країнах і продовжуємо розвивати бізнес в Китаї, оскільки бачимо вигідні довгострокові перспективи в мінливих економічних умовах у цій галузі».

«Перш за все, ми раді відзначити безперервно зростаючу актуальність бізнес-моделі прямого продажу, так як люди відводять важливе місце особистим рекомендаціям, а технології дозволяють нашим дистриб’юторам контактувати з клієнтами в будь-якому місці і в будь-який час».

У 2017 році Amway бачить великі можливості для розвитку з кількох причин, включаючи наступні:

  • Люди позитивно ставляться до підприємницької діяльності і заявляють про потенційну готовність відкрити власну справу. Відповідно до результатів Глобального дослідження Amway про підприємництво (Amway Global Entrepreneurship Report, AGER) в 2016 році 77% респондентів в 45 країнах світу показали позитивне ставлення до підприємництва і 43% змогли уявити себе бізнесменами, що відкривають власну справу.
  • Мілленіали (покоління 1980-2000-х рр.) цікавляться бізнесом Amway. У США, наприклад, якраз мілленіали склали більшість серед тих, хто почав співпрацювати з компанією Amway минулого року. Результати AGER 2016 показують, що багато мілленіалів (52%) готові займатися бізнесом.
  • Нові категорії продукції Amway перевищують очікування з продажів. Бренд енергетичних напоїв і продуктів спортивного харчування XS™ стрімко розвивається після його придбання компанією Amway у 2015 році, досягнувши збільшення продажів на 40% минулого року. Бренд тепер доступний в майже 50 країнах, а запуск продуктів спортивного харчування цієї торгової марки в 2016 році перевищив заплановані показники продажів.
  • Експертиза Amway в області збалансованого харчування у поєднанні з потужною дистриб’юторською підтримкою, як і раніше, приносить дивіденди споживачам. Наприклад, програма зниження ваги BodyKey від NUTRILITE™ здобула великий успіх у Південно-Східній Азії завдяки поєднанню якісної продукції з локальною програмою, націленою на зниження ваги і збалансоване харчування. Більше 70 000 осіб беруть участь у відповідних програмах у Південно-Східній Азії, і їх кількість продовжує зростати.
  • Взаємодія наших основних продуктових категорій – «Здоров’я» і «Краса» – продовжує посилюватися. Запущена на початку минулого року дієтична добавка для зволоження шкіри Truvivity від NUTRILITE™ перевищує прогнозовані продажі, також гарним попитом користуються поєднання цього продукту з такими преміальними лініями засобів по догляду за шкірою, як ARTISTRY Hydra-V™.
  • Бізнес-модель прямого продажу приваблює як споживачів, так і людей, що шукають додаткові джерела доходу. За останні чотири роки прямий продаж виріс на 20% в усьому світі. Ті ж дані Всесвітньої федерації асоціацій прямого продажу показують річний обсяг продажу для галузі у розмірі $183,7 млрд (дані за 2015 рік).

«Ми вважаємо, що в сучасному світі, який як ніколи раніше пропонує безліч альтернатив і можливостей для того, як заробляти, де шукати і купувати продукцію і від кого отримувати корисні поради та ідеї, – ми займаємо вигідне положення, – коментує Даг ДеВос, президент компанії Amway та голова Всесвітньої федерації асоціацій прямого продажу. – Адже ми допомагаємо людям задовольняти різні потреби завдяки вибору продукції або бізнес-можливості Amway™. Майже через 60 років з моменту початку діяльності компанії багато що змінилося. Незмінною залишилася доступна кожному бізнес-можливість, яку ми пропонуємо».

Серед переваг бізнесу Amway – програми підвищення кваліфікації та онлайн-підтримка бізнесу, яку надає компанія. У 2016 році дистриб’ютори взяли участь у більш ніж 4 мільйонах безкоштовних навчальних онлайн-програмах, орієнтованих на продаж, розвиток загальних навичок ведення бізнесу та знайомство з перевагами наших брендів і продукції. Крім того, щоб допомогти дистриб’юторам у реалізації продукції, управлінні щоденними завданнями і розвитку бізнесу, компанія запустила безліч цифрових інструментів, що забезпечують таку підтримку.

Факти і цифри за 2016 рік:

  • Обсяг продажів за категоріями продукції в 2016 році: «Здоров’я» – 49% (+3% у порівнянні з 2015 роком); «Краса» – 25% (не змінився з 2015 року); «Товари тривалого користування» – 15% (-1% у порівнянні з 2015 роком); «Дім» – 7% (не змінився з 2015 року); інше – 4% (-2% у порівнянні з 2015 роком).
  • Основні новинки Amway в 2016 році включають комплекс дієтичних добавок для зволоження шкіри Truvivity від NUTRILITE™, перший преміум-аромат від ARTISTRY™ – ARTISTRY™ Flora Chic™, а також оновлення лінії антивікових кремів для обличчя та області навколо очей преміум-класу ARTISTRY Supreme LX™ *.
  • У топ-10 ринків Amway у 2016 році увійшли Китай, США, Південна Корея, Японія, Таїланд, Тайвань, Індія, Малайзія, Росія і Гонконг.
  • Дев’ять ринків Amway показали зростання у двозначному процентному вираженні в порівнянні з підсумками 2015 року.

 

Більше фактів і цифр про Amway доступні за посиланням: globalnews.amway.com/media-guide, а також у прес-центрі компанії «Емвей Україна»: news.amway.ua.  

 

Про Amway

Amway – компанія прямого продажу з оборотом $8,8 млрд. Штаб-квартира розташована в Ейді, штат Мічиган, США. Найбільша частка продажу припадає на такі бренди Amway: вітаміни, мінерали і дієтичні добавки NUTRILITE™, засоби по догляду за шкірою і декоративна косметика ARTISTRY™, системи очищення води eSpring™ та енергетичні напої XS™. Уся продукція поширюється через Незалежних підприємців Amway. Світовий обсяг продажу у 2015 році дозволив Amway очолити рейтинг компаній прямого продажу Global 100 за версією авторитетного американського журналу Direct Selling News у 2016 році. Щорічний обсяг продажу компанії включає в себе доходи від бізнесу прямого продажу та інших пов’язаних видів діяльності.

Слідкуйте за новинами на news.amway.ua.

* Продукт буде представлений в Україні у 2017 році.

Коментарі

  • Показатели за 2016г

Залиште коментар

Адреса електронної пошти не буде опублікована
* Поля, обов'язкові для заповнення

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia